Skuteczność product placementu. Wyniki badania
  • 0
  • 0
31.07.2017

Skuteczność product placementu. Wyniki badania

Samochody, żywność i kosmetyki do pielęgnacji ciała. Te produkty są najefektywniej lokowane w programach telewizyjnych i filmach. Product placement buduje przede wszystkim świadomość marek, które wcześniej nie były znane konsumentom. Takie wyniki przyniosło badanie „Live Panel” zrealizowane przez Mindshare Polska (GroupM).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

mpr

7 lat temu

Ilu konsumentów nie jest świadomych, że kupili coś pod wpływem pp?

31 lipca 2017

28 lipca 2017