„Skutecznie posprzątane” – kampania CSR marki Tefal - Marketing przy Kawie
„Skutecznie posprzątane” – kampania CSR marki Tefal
  • 0
  • 5
26.07.2019

„Skutecznie posprzątane” – kampania CSR marki Tefal

Tefal wystartował z kampanią, która ma zwrócić uwagę na problem wciąż zwiększającej się ilości śmieci. Celem jest też posprzątanie polskich parków narodowych. W ramach akcji „Skutecznie posprzątane” marka przekaże część zysków ze sprzedaży odkurzaczy na rzecz Fundacji Nasza Ziemia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56092 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

26 lipca 2019