„Skuteczna reklama na Facebooku” – Artur Jabłoński wydał nową książkę
  • 1
  • 3
4.11.2019

„Skuteczna reklama na Facebooku” – Artur Jabłoński wydał nową książkę

Na rynku do niedawna brakowało publikacji, która kompleksowo wyjaśniałaby, jak tworzyć, wdrażać i optymalizować reklamy na Facebooku i Instagramie w kontekście szerszej strategii marketingowej. Artur Jabłoński ze swoją nową książką „Skuteczna reklama na Facebooku” wypełnia tę lukę. W prosty sposób pokazuje, jak prowadzić skuteczne kampanie na Facebooku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 listopada 2019