Skojarzenia działają w reklamie. Nowe badanie SWPS
  • 0
  • 1
29.01.2013

Skojarzenia działają w reklamie. Nowe badanie SWPS

Wiele reklam przynosi efekt odwrotny do zamierzonego – wprowadza w błąd odbiorców, którzy zamiast myśleć o reklamowanym produkcie, przypominają sobie informacje z fałszywych źródeł. Wydany budżet reklamowy może okazać się inwestycją w firmę konkurencyjną – wynika z badań przeprowadzonych przez dr Alicję Grochowską i prof. Andrzeja Falkowskiego z Instytutu Psychologii Ekonomicznej SWPS. Wyniki opublikowano w najnowszym „Advances in Consumer Research”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 stycznia 2013

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.01.2013

Jak Internet zmienia media? – Social Media Day we Wrocławiu

Odpowiedzi na pytania, w którą stronę zmierzają media oraz jaka jest przyszłość dziennikarstwa, będą szukać podczas Social Media Day Poland prelegenci – m.in. Jacek Żakowski, Tomasz Machała, Kamil Dąbrowa i Tomasz Tomczyk (bloger Kominek). Najbliższe spotkanie, poświęcone rewolucji komunikacyjnej, odbędzie się 22 lutego w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.