1 1 13.09.2013Škoda z kampanią wprowadzającą model Superb (wideo)kampanie reklamowe Tweet„Bądź spokojny o swój komfort” – to hasło kampanii wprowadzającej na rynek Škodę Superb.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54825 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 1 0 0
0 1 0 0 1 13.09.2013Cross-promocja Knorra i EmpikuKnorr i Empik rozpoczynają cross-promocję. Osoby, które między 16 a 29 września pokażą przy kasie sklepu paragon poświadczający zakup pięciu dowolnych Gorących Kubków, otrzymają 20-procentowy rabat na zakup produktów z asortymentu Empiku.
0 1 0 0 1 13.09.2013Whirlpool promuje się w programie kulinarnym Agnieszki PopielewiczNa antenie Polsat Cafe pojawi się nowy program kulinarny, który poprowadzi Agnieszka Popielewicz. Jest to część kampanii „Gotuj na luzie” marki Whirlpool.
0 1 0 0 1 13.09.2013UOKiK nałożył na Play karę w wysokości ponad 8 mln złSpółka P4, operator sieci Play, nie zastosowała się do wyroku SOKiK i nie usunęła niezwłocznie niedozwolonego postanowienia z umów. Ograniczała również prawa konsumentów do dochodzenia odszkodowania za brak dostępu do usług telekomunikacyjnych. Za naruszenie zbiorowych interesów konsumentów na operatora nałożono karę w wysokości ponad 8 mln zł.
1 1 0 0 1 13.09.2013Pepsi podsumowuje „Wyzwanie smaku” (wideo)W polskiej odsłonie testu Pepsi „Wyzwanie smaku” wzięło udział 85 tys. osób. Jak podaje marka, jej produkt wybrało 65% z nich.