- 1
- 1
Škoda świętuje 130-lecie marki kampanią pod hasłem „Ostatnie dni celebracji”
Kampania „Ostatnie dni celebracji” z okazji 130-lecia marki Škoda prezentuje oferty na wszystkie modele. W tym limitowaną serię Edition 130.
Dodatkowo od 20 do 25 października w salonach Škody odbędą się Dni Otwarte. Odwiedzający będą mogli skorzystać z promocji i otrzymać upominki. W ramach kampanii „Ostatnie dni celebracji” przygotowano działania kreatywne, obejmujące:
- 30-sekundowe spoty telewizyjne, emitowane zarówno w TV, jak i w digitalu,
- 15-sekundowe spoty radiowe, dostosowane do różnych stacji i formatów reklamowych,
- kreacje digitalowe, w tym komunikację w social media oraz działania CRM,
- landing page, będący centralnym miejscem prezentującym ofertę i szczegóły promocji: kampanie.skoda.pl/130lat.
Agencja Dentsu Creative odpowiadała za koordynację wszystkich działań, dbając o spójność komunikacji między kanałami i maksymalną efektywność kampanii. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD.

