Škoda Polska wybrała Triple PR i Isobar Polska
  • 0
  • 1
21.01.2022

Škoda Polska wybrała Triple PR i Isobar Polska

Przetarg na kompleksową obsługę w zakresie public relations marki Škoda na rynku polskim wygrały agencje Isobar Polska oraz Triple PR. W ramach współpracy realizują zintegrowaną strategię działań PR spójną z celami marki oraz innymi działaniami komunikacyjnymi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51636 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 stycznia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.01.2022

Dla centrów handlowych w Polsce nadchodzi czas wielkiej próby – uważają eksperci GfK

W opinii ekspertów firmy badawczej GfK centra handlowe działające na polskim rynku stoją przed dużym wyzwaniem. Aby utrzymać klientów w obliczu rosnącej ofensywy e-commerce, obiekty te muszą przejść głęboką przemianę. Wiąże się to m.in. z koniecznością silniejszego niż dotychczas wyróżnienia i różnicowania oferty oraz koniecznością ciągłego zaskakiwania klientów.

  • 1
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
20.01.2022

Monika Brodka dyrektor kreatywną, scenarzystką i reżyserką w projekcie marek Dell i Intel

W ramach projektu „XPS Revolt” we współpracy z markami Dell i Intel Monika Brodka stworzy film, w którym wykorzysta cztery najlepsze prace konkursowe zgłoszone przez twórców działających w nowych mediach. Piosenkarka wcieli się w role dyrektor kreatywnej, scenarzystki i reżyserki krótkiej impresji wideo, która ma w symboliczny sposób pokazać zjawiska wpływające na każdego twórcę: piękno, wolność, moc twórczą. Kompletuje w tym celu wirtualny team kreatywny, który ciekawymi zgłoszeniami konkursowymi wzbogaci tę produkcję.