Škoda ogłasza Rok Bezpieczeństwa i rozpoczyna kampanię
  • 1
  • 4
22.02.2021

Škoda ogłasza Rok Bezpieczeństwa i rozpoczyna kampanię

Škoda ogłosiła rok 2021 Rokiem Bezpieczeństwa. Działania marki w ramach tej akcji obejmują koordynację szeregu projektów propagujących i zwiększających na co dzień bezpieczeństwo kierowców, rowerzystów i pieszych. Brand rozpoczyna też kampanię reklamową.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 lutego 2021

19 lutego 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.02.2021

Marki o żeńskich nazwach mają rynkową przewagę. Wyniki badania

Co wspólnego mają ze sobą marki Nike, Coca-Cola i Disney? Wszystkie mają nazwy językowo żeńskie*. Jak pokazuje badanie**, firmy zajmujące najwyższe pozycje na liście Interbrand „Global Top Brands” w ciągu ostatnich dwudziestu lat mają średnio częściej nazwy żeńskie niż firmy z niższych pozycji. Nazwy żeńskie pod względem językowym niosą bowiem ze sobą ciepło, czyli wartości takie jak dobroduszność i szczerość.