Škoda ogłasza Rok Bezpieczeństwa i rozpoczyna kampanię
  • 1
  • 4
22.02.2021

Škoda ogłasza Rok Bezpieczeństwa i rozpoczyna kampanię

Škoda ogłosiła rok 2021 Rokiem Bezpieczeństwa. Działania marki w ramach tej akcji obejmują koordynację szeregu projektów propagujących i zwiększających na co dzień bezpieczeństwo kierowców, rowerzystów i pieszych. Brand rozpoczyna też kampanię reklamową.

Rok Bezpieczeństwa. By zadbać o wszystko, co ważne – to hasło kampanii zaplanowanej na 2021 r. Jej elementem jest spot wideo, który ukazuje wszechstronne ujęcie tematyki bezpieczeństwa.

Škoda w działaniach komunikacyjnych stawia na bezpieczeństwo i koegzystencję wszystkich użytkowników dróg: kierowców, pieszych czy rowerzystów. Promuje nie tylko zaawansowane technologie wspomagające kierowców, ale także wszechstronną edukację. Kampania, która wykorzystuje hashtag #rokbezpieczeństwa, obejmie szereg wielokierunkowych działań i akcji edukacyjnych oraz prezentujących systemy bezpieczeństwa.

Akcje edukacyjne prowadzone w interaktywnym centrum bezpieczeństwa Škoda Auto Lab czy szkolenia bezpiecznej jazdy z certyfikowanymi trenerami Škody Auto Szkoły to część aktywności zaplanowanych w ramach kampanii.

Jesteśmy świadomi tego, że w nowych czasach naszą rolą jest coś więcej niż dostarczanie najwyższej klasy samochodów. Równie ważne są nasze działania na rzecz zwiększenia bezpieczeństwa ludzi w wielu obszarach życia. Dlatego rok 2021 będzie dla nas rokiem bezpieczeństwa, w ramach którego zaplanowaliśmy szereg działań, które będą miały realny wpływ na poprawę bezpieczeństwa na drogach – deklaruje Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu Škody Polska.

  • 4
Škoda ogłasza Rok Bezpieczeństwa

Škoda ogłasza Rok Bezpieczeństwa

Škoda ogłasza Rok Bezpieczeństwa
Škoda ogłasza Rok Bezpieczeństwa
Škoda ogłasza Rok Bezpieczeństwa

22 lutego 2021

19 lutego 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.02.2021

Marki o żeńskich nazwach mają rynkową przewagę. Wyniki badania

Co wspólnego mają ze sobą marki Nike, Coca-Cola i Disney? Wszystkie mają nazwy językowo żeńskie*. Jak pokazuje badanie**, firmy zajmujące najwyższe pozycje na liście Interbrand „Global Top Brands” w ciągu ostatnich dwudziestu lat mają średnio częściej nazwy żeńskie niż firmy z niższych pozycji. Nazwy żeńskie pod względem językowym niosą bowiem ze sobą ciepło, czyli wartości takie jak dobroduszność i szczerość.