SKN Marketingu SGH zaprasza na konferencję: „Marketing w sporcie – mamy Euro!”
  • 0
  • 1
4.04.2012

SKN Marketingu SGH zaprasza na konferencję: „Marketing w sporcie – mamy Euro!”

Wielkie odliczanie narodowe do piłkarskich Mistrzostw Europy 2012 trwa. W niemal wszystkich blokach reklamowych można zobaczyć produkty sponsorów mistrzostw, raz po raz natykamy się na gadżety z logotypem Euro 2012. Rodzi się więc pytanie: jakie wymierne korzyści osiągają wielkie korporacje na sponsorowaniu tak dużych imprez sportowych? I czy sponsoring to jedyna droga, aby mieć udział w zyskach?

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 kwietnia 2012