Co skłoniłoby Polaków do opuszczenia Facebooka? Badanie Procontent Communication - Marketing przy Kawie
Co skłoniłoby Polaków do opuszczenia Facebooka? Badanie Procontent Communication
  • 0
  • 2
26.07.2018

Co skłoniłoby Polaków do opuszczenia Facebooka? Badanie Procontent Communication

60% ankietowanych Polaków twierdzi, że wyciek danych osobowych z Facebooka może skłonić ich do opuszczenia serwisu. Takie wyniki przyniosło badanie SW Research przygotowane dla Procontent Communication.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55732 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

Ziomal_KRK

6 lat temu

A wycieków danych z FB coraz więcej. Właściwie korzystając z Messengera czy Whatsappa sami godzimy się na utratę prywatności. Te komunikatory przechowują nasze dane na serwerach i sprzedają je dla zysku. Dlatego są bezpłatne.

Rozwiń komentarze

26 lipca 2018