Skandal z pomiarem reklam YouTube - Marketing przy Kawie
Skandal z pomiarem reklam YouTube. Reklamodawcy mogli być przez lata wprowadzani w błąd
  • 0
  • 1
27.07.2023

Skandal z pomiarem reklam YouTube. Reklamodawcy mogli być przez lata wprowadzani w błąd

Reklamodawcy mogli być przez lata wprowadzani w błąd, gdy emitowali reklamy wideo TrueView na YouTube – wynika z raportu firmy Adalitics.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55733 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

26 lipca 2023

25 lipca 2023