Sizeer kontynuuje kampanię „Respect Your Shoes” z Brianem Scottem (wideo)
  • 1
  • 1
13.02.2017

Sizeer kontynuuje kampanię „Respect Your Shoes” z Brianem Scottem (wideo)

Multibrandowa sieć sklepów Sizeer prezentuje kolejną odsłonę kampanii „Respect Your Shoes”. Rozpoczyna nią sezon wiosna-lato 2017. Działania promocyjne prowadzone są za pomocą spotów z postacią shoesnauty, w którego wciela się Brian Scott.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52061 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

13 lutego 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.02.2017

Polacy naprawiają nowe samochody w autoryzowanych stacjach, starsze samodzielnie. Badanie Millward Brown

Polscy kierowcy w samochodach najczęściej naprawiają hamulce. Dotyczy to co piątego pojazdu. Równie często wymieniane są żarówki (19 proc.) – wynika z badania „Autowybory Polaków”, zrealizowanego przez Millward Brown na zlecenie Exact Systems. Im młodszy samochód, tym większa skłonność właściciela do naprawy w autoryzowanych salonach. Najstarsze auta właściciele często naprawiają sami (38 proc.).