Singiel Pezeta i Natalii Szroeder „Jeden świat” w ramach Mastercard Music
  • 1
  • 1
8.09.2022

Singiel Pezeta i Natalii Szroeder „Jeden świat” w ramach Mastercard Music

W ubiegłym roku utworzona została platforma Mastercard Music. Jej ideą jest łączenie ludzi poprzez wspólną pasję i pokazanie jednoczącej siły muzyki. Marka podejmuje współpracę z polskimi artystami, którzy poruszają się w odmiennych nurtach muzycznych, inspirując ich do wspólnej pracy i nagrania utworu. Tegorocznym muzycznym duetem Mastercard Music są Pezet i Natalia Szroeder. Efektem połączenia ich różnorodności stał się singiel „Jeden świat”.

Od 6 września singiel Pezeta i Natalii Szroeder „Jeden świat” jest dostępny we wszystkich muzycznych platformach streamingowych. Nagrany z udziałem muzyków wideoklip można oglądać na platformie YouTube.

Pezet i Natalia Szroeder reprezentują odmienne style w muzyce, różne podejście do twórczości i zupełnie inne temperamenty. On jest legendą polskiej sceny hiphopowej. Ona pełną energii wokalistką, autorką alternatywno-popowych brzmień. To, co ich jednoczy, to talent, pasja do tworzenia niezwykłej muzyki i otwartość na nowe pomysły. Dlatego właśnie to ich Mastercard zaprosił do nagrania wspólnego singla w ramach projektu Mastercard Music.

Muzyka silnie łączy ludzi, nie tylko tych o podobnym guście. Wierzymy, że można zjednoczyć nawet fanów odmiennych brzmień. W zeszłym roku zainspirowaliśmy dwójkę artystów młodego pokolenia – Sanah i Sobla – do nagrania utworu „Cześć, jak się masz?”. Stał się on hitem, zdobywając platynową płytę z wynikiem prawie 95 mln wyświetleń.

W tym roku czas na nowe, równie fascynujące połączenie. Poprzez projekt Mastercard Music udowadniamy, że twórczość artystyczna niweluje podziały. Zaskakujące połączenia tylko potęgują doznania muzyczne, dostarczając nam wiele wyjątkowych przeżyć i bezcennych chwil – mówi Jerzy Hołub, dyrektor marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe.

Co jeszcze oprócz singla?

Uczestnicy Programu Mastercard Bezcenne Chwile oraz fani twórczości Pezeta i Natalii Szroeder mogą liczyć np. spotkania na żywo z artystami czy podpisane przez nich winylowe płyty. Otrzymują również szansę wymiany zgromadzonych punktów na bilet uprawniający do wzięcia udziału w zamkniętym, multisensorycznym koncercie.

Koncert odbędzie się 28 września 2022 r. w Warszawie. Na uczestników czekają:

  • spektakularne efekty wizualne;
  • możliwość indywidualnego miksowania prezentowanych na scenie utworów z wykorzystaniem technologii PEEX.

Łączy ona w czasie rzeczywistym zespół na scenie z telefonem fana. Daje mu możliwość manipulowania basami, wyciszenia lub wzmocnienia solisty albo skupienia się solówce gitarowej. W ten sposób każdy z obecnych na koncercie będzie miał szansę odebrać go w inny sposób.

Dostęp do wydarzenia, poza zarejestrowanymi w programie Mastercard Bezcenne Chwile, będą mieli także zwycięzcy aktywacji na Instagramie. Zadaniem uczestników będzie nagranie rolki (reels) do utworu Mastercard Music „Jeden świat”. Mają w niej pokazać, co jest dla nich bezcenne w muzyce. Rolkę należy opublikować na Instagramie, dodając hashtagi #DlaMnieBezcenne oraz #bezcenne. Spośród autorów otagowanych prac jury konkursowe wybierze sto osób, którzy otrzymają podwójną wejściówkę na koncert.

Kampania promująca kolejną odsłonę projektu Mastercard Music i singiel „Jeden świat” rusza 7 września 2022 r. 15-sekundowy spot, w którym wystąpili Pezet i Natalia Szroeder, będzie emitowany w kanałach telewizyjnych z portfolio Grupy TVN i Polsat, w kinach oraz w mediach społecznościowych. Zaplanowane zostały również działania w internecie i radiu.

Pomysł i realizacja kampanii – agencja McCann. Do współpracy przy produkcji muzycznej i kontakcie z artystami zaproszono agencję High&. Producentem muzycznym został Wojciech Urbański. Pezeta reprezentuje agencja Starship, a Natalię Szroeder wytwórnia Warner Music Poland i Kayax. Produkcją teledysku i spotów zajął się Lucky Luciano, a całość wyreżyserował Tomasz Chrapusta. Multisensoryczny event organizuje agencja Melt. Oprawą kampanii digitalowej zajęła się agencja SpacecampX, a planowaniem i zakupem mediów dom mediowy Carat.

  • 1
Singiel Pezeta i Natalii Szroeder od Mastercard Music

Singiel Pezeta i Natalii Szroeder od Mastercard Music

8 września 2022