Singapur wprowadza zakaz reklamowania słodzonych napojów - Marketing przy Kawie
Singapur wprowadza zakaz reklamowania słodzonych napojów
  • 0
  • 1
25.10.2019

Singapur wprowadza zakaz reklamowania słodzonych napojów

Singapur zakazał reklam napojów z wysoką zawartością cukru. Ogłosił to Edwin Tong, minister zdrowia, podczas otwarcia Singapore Health and Biomedical Congress 2019 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55939 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

25 października 2019