Wskaźnik barometru nastrojów sierpień 2022 - Marketing przy Kawie
Wskaźnik barometru nastrojów konsumenckich w Polsce spadł w sierpniu po raz kolejny – badanie GfK
  • 0
  • 2
7.09.2022

Wskaźnik barometru nastrojów konsumenckich w Polsce spadł w sierpniu po raz kolejny – badanie GfK

Po raz ostatni słabsze nastroje nad Wisłą zanotowano w miesiącu wybuchu pandemii – marcu 2020 r. Lekkie odbicie nastąpiło w przypadku średniej dla Unii Europejskiej, gdzie po wielomiesięcznej serii spadków, barometr poprawił notowania.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55468 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

7 września 2022