Siemens sponsorem filmu „S@motność w sieci”
  • 0
  • 1
7.09.2006

Siemens sponsorem filmu „S@motność w sieci”

Marka Siemens, a dokładniej ta część koncernu, która produkuje sprzęt gospodarstwa domowego, jest sponsorem filmu „S@motność w sieci”, ekranizacji bestsellerowej powieści Janusza L. Wiśniewskiego. Film ten – wysmakowany pod względem wizualnym, poruszający uniwersalne zagadnienia, rozgrywający się w świecie ludzi dojrzałych, nowoczesnych i dobrze sytuowanych – dobrze koresponduje z filozofią marki Siemens. Siemens jest obecny ze specjalnym logotypem prezentującym pralkę, zmywarkę i lodówkę z telewizorem na wszystkich materiałach dotyczących filmu – ulotkach, plakatach i banerach – jak również na oficjalnej stronie filmu www.samotnoscwsieci.wp.pl.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 września 2006