„Nie ma jak w sieci” – nowy format reklamowy i brand hero Netii
  • 1
  • 1
4.09.2018

„Nie ma jak w sieci” – nowy format reklamowy i brand hero Netii

Netia zaprezentowała nowy format reklamowy. Jego pierwsza odsłona promuje ofertę pakietową światłowodowego Internetu z telewizją z Ligą Mistrzów do końca roku za darmo. Bohaterem marki jest błękitny pajączek.

Pajączek, nowy brand hero Netii, głosem Czesława Mozila opowiada o nowej usłudze światłowodowej oraz usługach telewizyjnych.

Wdrożenie nowego formatu reklamowego wieńczy nowe otwarcie, które dokonuje się po tym, jak pod koniec maja bieżącego roku Netia weszła w skład Grupy Cyfrowy Polsat – powiedział Andrzej Abramczuk, prezes zarządu, dyrektor generalny Netii.

Kampania, która obejmuje główne stacje telewizyjne, outdoor, serwisy VoD oraz różnego typu serwisy internetowe, potrwa do początku października.

Koncepcja kreatywna została opracowana i zrealizowana przez Scholz & Friends. Spot wyprodukował dom produkcyjny TFP. Media zakupiły domy mediowe: Mediacom i Vizeum.

  • 1

Amina

3 tygodnie temu

oj :O https://www.youtube.com/c/LucastheSpider

4 września 2018

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 1
4.09.2018 Artykuł sponsorowany

Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego zaprasza na III edycję Festiwalu Rozwoju Kariery

Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego zaprasza na Festiwal Rozwoju Kariery, który odbędzie się 15 września 2018 r. To wyjątkowy dzień otwarty na Uczelni Łazarskiego, pełen inspirujących spotkań z ekspertami studiów podyplomowych. Uczestnicy wydarzenia będą mogli wysłuchać wykładów pogrupowanych w blokach tematycznych takich jak prawo, biznes oraz rozwój.