„Nie ma jak w sieci” – nowy format reklamowy i brand hero Netii
  • 1
  • 1
4.09.2018

„Nie ma jak w sieci” – nowy format reklamowy i brand hero Netii

Netia zaprezentowała nowy format reklamowy. Jego pierwsza odsłona promuje ofertę pakietową światłowodowego Internetu z telewizją z Ligą Mistrzów do końca roku za darmo. Bohaterem marki jest błękitny pajączek.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Amina

6 lat temu

oj :O https://www.youtube.com/c/LucastheSpider

4 września 2018

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 1
4.09.2018 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego zaprasza na III edycję Festiwalu Rozwoju Kariery

Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego zaprasza na Festiwal Rozwoju Kariery, który odbędzie się 15 września 2018 r. To wyjątkowy dzień otwarty na Uczelni Łazarskiego, pełen inspirujących spotkań z ekspertami studiów podyplomowych. Uczestnicy wydarzenia będą mogli wysłuchać wykładów pogrupowanych w blokach tematycznych takich jak prawo, biznes oraz rozwój.