Sieci handlowe wciąż zabraniają fotografowania produktów i skanowania cen – badanie ABR Sesta - Marketing przy Kawie
Sieci handlowe wciąż zabraniają fotografowania produktów i skanowania cen – badanie ABR Sesta
  • 0
  • 1
18.12.2014

Sieci handlowe wciąż zabraniają fotografowania produktów i skanowania cen – badanie ABR Sesta

W porównaniu z ubiegłym rokiem sieci handlowe nieco przychylniej patrzą na klientów, którzy robią zdjęcia produktom i skanują ceny. Rynek zmienia się pod tym względem, ale wciąż bardzo wolno wobec oczekiwań konsumentów – wynika z badania firmy ABR Sesta.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55504 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

18 grudnia 2014