Moya wybrała dom mediowy UM - Marketing przy Kawie
Sieć stacji Moya rozstrzyga przetarg na obsługę mediową
  • 0
  • 1
26.04.2023

Sieć stacji Moya rozstrzyga przetarg na obsługę mediową

Dom mediowy UM (IPG Mediabrands) wygrał przetarg na kompleksową obsługę mediową partnerskiej sieci stacji paliw Moya w Polsce. Sieć wprowadza także dla konsumentów nową aplikację lojalnościową.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55068 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 kwietnia 2023

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.04.2023

13 września kolejna edycja wydarzenia CSR i ESG – od ludzi dla ludzi

Tegoroczna edycja wydarzenia „CSR i ESG – od ludzi dla ludzi” jeszcze bardziej niż przed rokiem skupia się na potrzebie budowania relacji, otwartości i networkingu. Tym razem w przestrzeni Expo Kraków spotkają się osoby ze świata biznesu, NGO i środowiska technologicznego. Będą wymieniać się doświadczeniami, inspirować i wprowadzać zmiany w najbliższym otoczeniu oraz kreować nowe rozwiązania z obszaru działań społecznych.