Sieć stacji Moya rozstrzyga przetarg na obsługę mediową
  • 0
  • 1
26.04.2023

Sieć stacji Moya rozstrzyga przetarg na obsługę mediową

Dom mediowy UM (IPG Mediabrands) wygrał przetarg na kompleksową obsługę mediową partnerskiej sieci stacji paliw Moya w Polsce. Sieć wprowadza także dla konsumentów nową aplikację lojalnościową.

UM zajmie się strategią, planowaniem i zakupem mediów we wszystkich kanałach komunikacji online i offline. Pierwsza wspólnie zrealizowana kampania rozpocznie się w kwietniu. Moya uruchomiła także aplikację mobilną dla klientów indywidualnych. Na start można zatankować o 20 groszy taniej za każdy litr paliwa przy pierwszej transakcji.

Aplikacja pozwala użytkownikom skorzystać z rabatów i promocji. Umożliwia zbieranie punktów lojalnościowych za zakup paliw oraz artykułów dostępnych na stacjach. Punkty te będą wymieniane na nagrody – rabaty paliwowe lub inne produkty z oferty Caffe Moya czy sklepu.

  • 1
Moya rozstrzyga przetarg na obsługę mediową

Dom mediowy UM zdobył budżet Moya

26 kwietnia 2023

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.04.2023

13 września kolejna edycja wydarzenia CSR i ESG – od ludzi dla ludzi

Tegoroczna edycja wydarzenia „CSR i ESG – od ludzi dla ludzi” jeszcze bardziej niż przed rokiem skupia się na potrzebie budowania relacji, otwartości i networkingu. Tym razem w przestrzeni Expo Kraków spotkają się osoby ze świata biznesu, NGO i środowiska technologicznego. Będą wymieniać się doświadczeniami, inspirować i wprowadzać zmiany w najbliższym otoczeniu oraz kreować nowe rozwiązania z obszaru działań społecznych.