Sieć sklepów Jula wybrała agencję mediową Mindshare
  • 0
  • 1
26.10.2022

Sieć sklepów Jula wybrała agencję mediową Mindshare

Jula wybiera globalnie Mindshare na swoją nową agencję mediową. Agencja będzie wspierać firmę w rozwoju działalności na nowych rynkach. W Polsce sieć będzie współpracować z The Media Insight – agencją mediową należącą do struktur Mindshare Polska.

Sieć sklepów Jula obecna jest w Szwecji, Norwegii i Polsce. W listopadzie 2022 r. planuje wyjście na nowe rynki. Otworzy sklepy w Finlandii i uruchomi e-commerce na terenie Austrii. W ramach ekspansji firma podjęła decyzję o wyborze nowego partnera mediowego. Zdecydowała się na podjęcie globalnie współpracy z agencją Mindshare. W Polsce działaniami dla marki zajmie się The Media Insight. Będzie odpowiadać za:

  • strategię;
  • planowanie i zakup mediów zarówno w kanałach tradycyjnych, jak i cyfrowych.

W takiej fazie wzrostu zarówno fizycznego, jak i cyfrowego, w jakiej się obecnie znajdujemy, bezpiecznie jest mieć globalną i uznaną kompetentną agencję medialną jako bliskiego partnera – mówi Jonas Järrenfors, dyrektor marketingu w firmie Jula.

Cieszymy się, że Jula wybrała The Media Insight jako partnera dalszego rozwoju. Jesteśmy dumni z nowego klienta z sektora retail. Także z faktu, że będziemy wspierać jego wzrost w duchu „Good Growth” w Polsce z wykorzystaniem zaplecza techniczno-narzędziowego, którym dysponujemy – podsumowuje Bartłomiej Orzechowski, director, client leadreship, Mindshare Polska.

Multimarkety Jula oferują artykuły do aktywnego spędzania czasu w domu, w ogrodzie oraz w plenerze, a także ułatwiające codzienne czynności. Asortyment sklepów oparty jest w większości na markach własnych.

  • 1
Sieć sklepów Jula wybrała Mindshare

Sieć sklepów Jula wybrała dom mediowy Mindshare

25 października 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.10.2022

Konferencja IAB HowTo: SEM – optymalizacja biznesu w niepewnych czasach

„IAB HowTo: SEM in uncertain times” to piąta odsłona wydarzenia skupiającego czołowych ekspertów branży SEO, SEM, content marketingu i analityki internetowej. Branżowi eksperci podzielą się swoim know-how, przemyśleniami i rekomendacjami. Podpowiedzą także, jak optymalizacje mogą przełożyć się na wymierne korzyści biznesowe. Wydarzenie odbędzie się 26 października 2022 r. w formule stacjonarnej, w Centrum Konferencyjnym West Gate w Warszawie.