Sieć Badawcza Łukasiewicz ogłasza przetarg na realizację kampanii wizerunkowej - Marketing przy Kawie
Sieć Badawcza Łukasiewicz ogłasza przetarg na realizację kampanii wizerunkowej
  • 0
  • 1
23.07.2021

Sieć Badawcza Łukasiewicz ogłasza przetarg na realizację kampanii wizerunkowej

Sieć Badawcza Łukasiewicz ogłosiła przetarg nieograniczony na realizację kampanii wizerunkowej. Celem planowanej komunikacji jest wzmocnienie rozpoznawalności sieci jako miejsca oferującego przedsiębiorcom skuteczną formułę na wypracowanie innowacyjnych rozwiązań wspierających ich biznes. Planowany budżet kampanii to 800 tys. zł brutto.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

23 lipca 2021