„Tu się warzy z zasadami” – kampania marki Okocim
  • 1
  • 0
22.01.2018

„Tu się warzy z zasadami” – kampania marki Okocim

Ruszyła kampania telewizyjna piwa Okocim. To kontynuacja działań rozpoczętych w 2017 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50877 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

22 stycznia 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
22.01.2018

Facebook zamierza rozwijać kompetencje cyfrowe Europejczyków

Facebook ogłosił uruchomienie programu „Community Boost EU”. Przewiduje on rozwijanie kompetencji cyfrowych i wyposażanie mieszkańców Unii Europejskiej w umiejętności niezbędne na współczesnym rynku pracy. Do 2020 r. firma planuje przeszkolenie miliona osób, w tym przedsiębiorców. W 2018 r. w Polsce, Hiszpanii oraz Włoszech Facebook otworzy ośrodki, które przyczynią się do realizacji tego celu.

19 stycznia 2018