1 0 22.01.2018„Tu się warzy z zasadami” – kampania marki Okocimkampanie reklamowe TweetRuszyła kampania telewizyjna piwa Okocim. To kontynuacja działań rozpoczętych w 2017 r.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54814 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
1 4 0 0 0 22.01.2018 Aktualizacja: 15:2522.01.2018Hotel w Dublinie zbanował influencerówBrytyjska internetowa influencerka Elle Darby zaproponowała współpracę hotelowi w Dublinie. Chciała spędzić w nim kilka nocy w zamian za promowanie obiektu na swoich profilach w mediach społecznościowych. Właściciel nie wyraził na to zgody. Po napastliwych komentarzach innych internetowych twórców zabronił wstępu do hotelu wszystkim influencerom.
0 0 0 0 0 22.01.2018Grudzień z przepisami online. Analiza GemiusaSerwisy internetowe, które poruszają tematy związane z kuchnią i gotowaniem, w grudniu 2017 r. cieszyły się dużą popularnością wśród polskich internautów. To zjawisko było zauważalne zwłaszcza wśród kobiet. Okazało się, że podczas kulinarnych poszukiwań użytkownicy Sieci częściej sięgali po urządzenia mobilne niż komputery osobiste i laptopy – pokazuje analiza Gemiusa.
0 0 0 0 0 22.01.2018Facebook zamierza rozwijać kompetencje cyfrowe EuropejczykówFacebook ogłosił uruchomienie programu „Community Boost EU”. Przewiduje on rozwijanie kompetencji cyfrowych i wyposażanie mieszkańców Unii Europejskiej w umiejętności niezbędne na współczesnym rynku pracy. Do 2020 r. firma planuje przeszkolenie miliona osób, w tym przedsiębiorców. W 2018 r. w Polsce, Hiszpanii oraz Włoszech Facebook otworzy ośrodki, które przyczynią się do realizacji tego celu.
1 0 0 0 0 19.01.2018„Oscypiareczka” – Alior z kampanią skierowaną do przedsiębiorców22 stycznia startuje intensywna kampania marketingowa Alior Banku skierowana do klientów biznesowych. Promuje Rachunek Partner z kartą debetową i gwarancją niskiej ceny paliwa.