Siatki reklamowe Spotify promują ofertę dla studentów
  • 0
  • 6
6.06.2019

Siatki reklamowe Spotify promują ofertę dla studentów

W Warszawie, Gdańsku i Wrocławiu pojawiły się siatki reklamowe promujące ofertę Spotify dla studentów. Autorką projektów jest polska ilustratorka Beata Śliwińska tworząca pod pseudonimem Barrakuz.

Graficzne reklamy Spotify stworzone przez Barrakuz pojawiły się przy ulicy Marszałkowskiej w Warszawie, Grunwaldzkiej w Gdańsku i Dominikańskiej we Wrocławiu. Prezentują ofertę skierowaną do studentów: w cenie 99 groszy mogą oni uzyskać trzymiesięczny dostęp do Spotify Premium.

Oprócz projektu graficznego uwagę przyciąga sam tekst – charakterystyczne rozbicie słowa, sprawiające wrażenie błędu. Ma to pokazywać, czego można się pozbyć, korzystając z prezentowanej oferty: przerw w muzyce.

Współpraca z Barrakuz ma też podkreślać zaangażowanie firmy we wspieranie lokalnych artystów i twórców, nie tylko tych związanych z branżą muzyczną. Marka wykorzystała przy tym sztukę jako formę komunikacji. Chce bowiem wpisać się w wizerunek polskich miast i w miejski styl życia.

„Spotify x Barrakuz Designs” to kampania, która miała dla mnie bardzo osobisty wymiar. Im więcej pracuję nad czymś, co jest moje, co jest osobiste, tym lepsze są efekty. Nie mam żadnych bezpośrednich inspiracji. Poszukuję najlepszego odzwierciedlenia dla zestawionych ze sobą kształtów, obiektów, cieni. Czegoś, co zaskoczy odbiorców w kontakcie z finalną kreacją. Starałam się wyrazić wszystkie moje myśli w sześciu krokach kreatywnego uczenia się przy muzyce. Zawsze słucham muzyki podczas pracy i nauki, nawet teraz!

Cała kreacja została zbudowana wokół elementów kolażu w 3D, które pokazują stany umysłu, niekoniecznie bezpośrednio, raczej figuratywnie. To magia w sztuce! Ilustracje zostały zaprojektowane z wykorzystaniem wysokiej jakości zdjęć i skrawków, ale wszystko powstało w technice cyfrowej. W projektowaniu dążę do dwóch rzeczy: nieograniczonej wyobraźni i prostoty. Dobry design powstaje z połączenia właśnie tych dwóch cech. Kampania zyskuje na atrakcyjności dzięki mojemu stylowi w 3D. Zawsze staram się, by kreacje były wielowymiarowe, były pełne kształtów. To jest prawdziwa kreacja! – komentuje Beata Śliwińska Barrakuz.

  • Strategia, kreacja, realizacja kampanii oraz współpraca z influencerami: VMLY&R Poland
  • Planowanie mediów (OOH, Internet): Universal McCann
  • 6

6 czerwca 2019