Magdalena Stysiak w kampanii Nexery - Marketing przy Kawie
„Siatka kontaktów” – Magdalena Stysiak w kampanii Nexery
  • 1
  • 4
4.03.2025

„Siatka kontaktów” – Magdalena Stysiak w kampanii Nexery

Dostawca multi-światłowodu Nexera rozpoczął kampanię „Siatka kontaktów”. Twarzą kampanii została utytułowana siatkarka Magdalena Stysiak.

Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na znaczenie codziennych relacji z bliskimi i roli, jaką odgrywają w tym zakresie nowoczesne technologie. Zaangażowanie do kampanii znanej siatkarki ma wymiar lokalny. Magdalena Stysiak pochodzi z okolic Wielunia, miasta przynależącego do Regionów Nexery, czyli miejsc, w których firma dostarcza swój multi-światłowód.

– Cieszę się, że mogę być częścią kampanii „Siatka kontaktów”, bo doskonale rozumiem, jak ważna jest możliwość pozostawania w kontakcie z bliskimi. Jako zawodowa siatkarka spędzam dużo czasu w rozjazdach, z dala od rodziny i przyjaciół. Dlatego tak bardzo zależało mi na podłączeniu ich do multi-światłowodu. Dzięki temu możemy być w kontakcie praktycznie z każdego miejsca na świecie, bez przerw i zakłóceń. To ważny aspekt, który pomaga mi zachować równowagę między życiem zawodowym a prywatnym – mówi Magdalena Stysiak, ambasadorka kampanii „Siatka kontaktów”.

Najnowsze badanie przeprowadzone przez K+Research we współpracy z Nexerą pokazuje, że zdaniem 84% Polaków regularne rozmowy z rodziną i przyjaciółmi mają kluczowy wpływ na ich samopoczucie. Mimo to niemal 44% z nas przyznaje, że w ostatnim miesiącu nie korzystało z wideorozmów.

Jednocześnie 62% Polaków deklaruje, że utrzymuje kontakt z rodziną kilka razy w tygodniu. Z kolei 45% z taką samą częstotliwością komunikuje się z przyjaciółmi. Natomiast tylko 22% Polaków korzysta z wideorozmów w celu utrzymywania kontaktów z rodziną i przyjaciółmi. Dominującą formą komunikacji pozostają połączenia głosowe.

Respondenci, którzy regularnie korzystają z wideorozmów, doceniają je przede wszystkim za:

  • możliwość budowania poczucia bliskości i zaangażowania (40%),
  • ich naturalny, osobisty charakter (21%),
  • to, że komunikacja wideo ułatwia im pełniejsze wyrażanie uczuć podczas rozmowy z bliskimi (59%).

– Nowoczesna technologia może skutecznie wspierać budowanie i podtrzymywanie relacji z bliskimi. Jako wiodący dostawca multi-światłowodu w Polsce skupiamy się na tym, aby dostarczać stabilne łącze wszędzie tam, gdzie jest to najbardziej potrzebne, czyli do wsi i małych miejscowości. Zaproszenie do współpracy znakomitej siatkarki Magdaleny Stysiak i wybranie jej na ambasadorkę naszej kampanii nie było przypadkowe.

W tej dyscyplinie, podobnie jak w naszej branży liczy się szybkość, niezawodność i skuteczność. Chcemy pokazać, że wydajne łącze może istotnie wpłynąć nie tylko na relacje biznesowe, ale także na nasze codzienne kontakty z bliskimi – czy to przez wideorozmowy, media społecznościowe, czy wspólne oglądanie filmów online – zwraca uwagę Ewa Hendzel, dyrektor marketingu marki Nexera.

Magdalena Stysiak w kampanii Nexery

Magdalena Stysiak w kampanii Nexery

W ramach kampanii zrealizowano spot wideo oraz sesję zdjęciową z Magdaleną Stysiak. Działania promocyjne obejmują online, outdoor, kina i media. Koncept kreatywny kampanii opracowali wspólnie: agencja Comucomu oraz dział marketingu Nexery. Za przygotowanie kreacji ATL i BTL odpowiada agencja Comucomu, a produkcją spotu zajęło się Bielak Studio. Zakup mediów koordynuje agencja K+Digital we współpracy z działem marketingu Nexery, a wsparcie PR projektu zapewnia agencja K+PR.

  • 3
Magdalena Stysiak w kampanii Nexery

Kampania Nexery „Siatka kontaktów”

Magdalena Stysiak w kampanii Nexery
Magdalena Stysiak w kampanii Nexery

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 marca 2025