„Shetopia”, czyli Sally Hansen odwraca role kobiet i mężczyzn
  • 1
  • 0
1.12.2017

„Shetopia”, czyli Sally Hansen odwraca role kobiet i mężczyzn

A gdyby tak odwrócić role społeczne kobiet i mężczyzn? Pokusiła się o to marka Sally Hansen w kampanii „Shetopia”. W spocie zobaczymy więc świat rządzony przez silne kobiety.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

andersen

6 lat temu

Kilka lat wstecz, podczas US Open doszło do zdarzenia precedensowego - z powodu odpadnięcia we wcześniejszych rundach murowanych faworytów do tytułu, bilety na męski finał turnieju były dostępne nawet w dniu rozegrania meczu. Sam finał nie cieszył się popularnością także w stacjach telewizyjnych. Nie było Federera, Djokovica, Murraya, Nadala, mało kto chciał to oglądać.

A teraz wyobraźmy sobie, że sytuacja opisana wyżej jest codziennością w damskich turniejach. Pomimo, że wyrównano stawki nagród, pomimo tego samego czasu antenowego i reklamowego, turnieje damskie cieszą się znacznie niższą popularnością. Na niskim poziomie oceniana jest także ich atrakcyjność dla widza.
Dlaczego?
Może jednak płcie różnią się i należy to zacząć zauważać?

Rozwiń komentarze
 

1 grudnia 2017