Shell wraz z Proximity Poland szkoli kierowców
  • 0
  • 1
24.10.2006

Shell wraz z Proximity Poland szkoli kierowców

Agencja Proximity Poland wraz z działem marketingu Shell Polska przygotowała kreację nowej promocji na stacjach benzynowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54791 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.10.2006

Mobilna kampania sklepów Cropp Town

Na początku października w Warszawie rozpoczęła się kampania typu Transit Advertising realizowana przez CAM Media dla CROPP TOWN - sieci sklepów należącej do LPP SA. Główne hasło kampanii adresowanej do ludzi młodych i aktywnych brzmi: „Człowieku wyluzuj”. 30 krwistoczerwonych autobusów będzie jeździło po Warszawie jeszcze przez miesiąc. Jest to największa kampania Transit Advertising przeprowadzana w październiku w stolicy.