Shein otwiera marketplace dla polskich marek i detalistów- Marketing przy Kawie
Shein otwiera swój marketplace dla polskich marek i detalistów
  • 0
  • 1
25.04.2025

Shein otwiera swój marketplace dla polskich marek i detalistów

Globalny producent mody i produktów lifestyle’owych rozszerza zintegrowaną platformę Shein Marketplace dla polskich marek i detalistów. Oferuje możliwość dotarcia do ponad 100 mln konsumentów na różnych rynkach w Europie.

Shein nawiązał współpracę z dwoma polskimi dostawcami rozwiązań e-commerce.

  • Base Linker oferuje system operacyjny umożliwiający sprzedaż, przetwarzanie i wysyłkę produktów zarówno w Polsce, jak i na całym świecie. Realizuje to dzięki automatyzacji i integracji.
  • Olimp Marketplace wspiera realizację całego procesu sprzedaży – od kompleksowego zarządzania operacyjnego sklepem po organizację logistyki.

Celem tych partnerstw jest umożliwienie polskim firmom rozwinięcia działalności online na platformie Shein, nawet jeśli nie dysponują własnym zapleczem technologicznym. Mowa tu zwłaszcza o małych i średnich firmach oraz sprzedawcach stacjonarnych, którzy dopiero wchodzą w świat e-commerce.

Polscy producenci i dostawcy zyskają możliwość poszerzenia swoich kanałów sprzedaży, korzystając z zasobów platformy. Sprzedawcy będą także mogli usprawnić proces dostawy produktów oraz zyskać większą widoczność dzięki globalnym kampaniom marketingowym i obecności w mediach społecznościowych.

Sieć dziewięciu magazynów Shein w pobliżu Wrocławia jest podstawą regionalnej działalności marki.

Shein otwiera swój marketplace dla polskich marek i detalistów

Shein otwiera swój marketplace dla polskich marek i detalistów

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

24 kwietnia 2025

23 kwietnia 2025