- 0
- 1
Shein otwiera swój marketplace dla polskich marek i detalistów
Globalny producent mody i produktów lifestyle’owych rozszerza zintegrowaną platformę Shein Marketplace dla polskich marek i detalistów. Oferuje możliwość dotarcia do ponad 100 mln konsumentów na różnych rynkach w Europie.
Shein nawiązał współpracę z dwoma polskimi dostawcami rozwiązań e-commerce.
- Base Linker oferuje system operacyjny umożliwiający sprzedaż, przetwarzanie i wysyłkę produktów zarówno w Polsce, jak i na całym świecie. Realizuje to dzięki automatyzacji i integracji.
- Olimp Marketplace wspiera realizację całego procesu sprzedaży – od kompleksowego zarządzania operacyjnego sklepem po organizację logistyki.
Celem tych partnerstw jest umożliwienie polskim firmom rozwinięcia działalności online na platformie Shein, nawet jeśli nie dysponują własnym zapleczem technologicznym. Mowa tu zwłaszcza o małych i średnich firmach oraz sprzedawcach stacjonarnych, którzy dopiero wchodzą w świat e-commerce.
Polscy producenci i dostawcy zyskają możliwość poszerzenia swoich kanałów sprzedaży, korzystając z zasobów platformy. Sprzedawcy będą także mogli usprawnić proces dostawy produktów oraz zyskać większą widoczność dzięki globalnym kampaniom marketingowym i obecności w mediach społecznościowych.
Sieć dziewięciu magazynów Shein w pobliżu Wrocławia jest podstawą regionalnej działalności marki.

Shein otwiera swój marketplace dla polskich marek i detalistów