Sharp z reklamą przepisaniową w ramach kampanii telewizorów - Marketing przy Kawie
Sharp z reklamą przepisaniową w ramach kampanii telewizorów
  • 0
  • 3
23.07.2013

Sharp z reklamą przepisaniową w ramach kampanii telewizorów

W sześciu krajach Europy Środkowo-Wschodniej rozpoczęła się kampania on-line „Sharp Emotions”, promująca telewizory. Jej istotnym elementem jest reklama przepisaniowa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56542 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

23 lipca 2013