- 1
- 2
„Sezon na kleszcze 2” – MSD Polska z nową kampanią
Kampania „Sezon na kleszcze 2” ma na celu budowanie świadomości ochrony zwierząt przeciwko kleszczom w czasie jesienno-zimowych miesięcy. To część międzynarodowego projektu „Protect Our Future Too”, realizowanego przez MSD Animal Health.
Kampania skierowana jest do lekarzy weterynarii oraz właścicieli psów i wychodzących kotów. Na potrzeby „Sezonu na kleszcze 2” powstał 50-sekundowy film utrzymany w konwencji trailera kinowego.
Działania wspierane są komunikacją w mediach konsumenckich i branżowych oraz działaniami reklamowymi na Facebooku. Na FB planowane są również emisje krótkich filmów, w których ekspert – lekarz weterynarii poruszy kluczowe kwestie związane z ochroną zwierząt przed kleszczami. Realizowane będą także działania z obszaru influencer marketingu.
Kampanię przygotowała agencja On Board Think Kong. Za produkcję filmu odpowiada Studio Kreatywne OBTK.
- 2