Serwis PizzaPortal.pl kończy działalność
  • 0
  • 1
31.07.2020

Serwis PizzaPortal.pl kończy działalność

Serwis PizzaPortal.pl po dziesięciu latach na polskim rynku ostatecznie zakończył działalność pod dotychczasową marką. Teraz jego funkcje dostępne są w aplikacji Glovo.

PizzaPortal.pl był jednym z pierwszych w Polsce serwisów umożliwiających zamawianie jedzenia online. Jego zamknięcie to ostatni etap procesu wdrażania zmian przez Glovo po wykupieniu portalu w sierpniu 2019 r. Glovo to hiszpański agregator założony w 2015 r. w Barcelonie. Dotychczas obie aplikacje działały równolegle przy stopniowym wygaszaniu strony i aplikacji PizzaPortal.pl, która jeszcze do 27 lipca była aktywna na terenie Warszawy. Teraz do dyspozycji użytkowników jest aplikacja Glovo, która przejęła funkcjonalność PizzaPortal.pl.

Glovo ma własną flotę dostawców oraz szerokie portfolio partnerów w ramach różnorodnych kategorii produktowych. Dzięki temu oferuje użytkownikom wachlarz usług obejmujący obok zamawiania jedzenia możliwość zamówienia i dowiezienia ubrań, leków lub zakupów spożywczych.

Firma jest obecna w ponad 650 miastach w 22 krajach. Ma ponad 2,5 mln aktywnych użytkowników miesięcznie, 50 tys. aktywnych kurierów i ponad 50 tys. stowarzyszonych partnerów na całym świecie. W Polsce aplikacja działa w 32 miastach, poza Warszawą m.in. w Krakowie, Wrocławiu, Gdyni czy Lublinie.

Dla dotychczasowych użytkowników PizzaPortalu zmiana oznacza konieczność pobrania aplikacji Glovo i rejestracji w niej. Wszystkie dostępne wcześniej restauracje będą aktywne. Dołączą do nich kolejne miejsca, poszerzając dotychczasową ofertę. W nowym serwisie znajdą się duże sieci, takie jak McDonald’s, KFC czy Pizza Hut oraz mniejsze, lokalne restauracje.

  • 1
PizzaPortal.pl

PizzaPortal.pl zmienia się w Glovo

30 lipca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.07.2020

W lipcu dalsza poprawa klimatu konsumenckiego. Badanie GfK

Początek sezonu urlopowego, dalsze otwieranie gospodarki i kolejnych obszarów społecznej aktywności spowodowały, że w lipcu nastroje konsumenckie kontynuowały odbicie – pokazuje badanie GfK. O kolejne punkty procentowe zmniejszył się poziom konsumenckiego pesymizmu zarówno w odniesieniu do ocen teraźniejszości, jak i przyszłości. Kolejny miesiąc z rzędu poprawiały się deklarowane oceny przyszłej sytuacji gospodarstwa domowego oraz krajowej gospodarki.