Seriale z miłością w tytule najchętniej komentowane w mediach społecznościowych w maju - Marketing przy Kawie
Seriale z miłością w tytule najchętniej komentowane w mediach społecznościowych w maju
  • 0
  • 1
26.06.2013

Seriale z miłością w tytule najchętniej komentowane w mediach społecznościowych w maju

Które polskie produkcje goszczą najczęściej w mediach społecznościowych? Z analizy wpisów i komentarzy z pięciu najpopularniejszych serwisów społecznościowych wynika, że najchętniej komentowane są seriale obyczajowe, zwłaszcza „M jak miłość” i „Pierwsza miłość”. Badanie przeprowadził Press-Service Monitoring Mediów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 czerwca 2013

25 czerwca 2013