„Serce to w 79% woda! Wybierz najlepszą dla siebie”. Wizerunkowa kampania marki Żywiec Zdrój
  • 1
  • 0
6.03.2019

„Serce to w 79% woda! Wybierz najlepszą dla siebie”. Wizerunkowa kampania marki Żywiec Zdrój

W marcu wystartowała kampania wody niegazowanej Żywiec Zdrój. Marka realizuje działania komunikacyjne pod hasłem „Serce to w 79% woda! Wybierz najlepszą dla siebie”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50846 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

6 marca 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.03.2019

„Muzea na rozstaju: współpraca świata sztuki z markami” – powstało opracowanie agencji Grayling

Korporacje i instytucje kulturalne są z pozoru różnymi bytami. Często mierzą się jednak z podobnymi wyzwaniami. Działają w bardzo konkurencyjnym środowisku i aby utrzymać przewagę na rynku, muszą zadbać o budowanie solidnych relacji ze swoimi odbiorcami. Kluczem do osiągnięcia tego celu może być łączenie sił i nawiązywanie strategicznej współpracy – pokazuje opracowanie agencji Grayling.