Sephora Polska obsługiwana w social media przez Labcon i SalesTube
  • 0
  • 1
27.02.2019

Sephora Polska obsługiwana w social media przez Labcon i SalesTube

Przetarg firmy Sephora Polska na kompleksową obsługę w social media wygrała agencja Labcon. Wraz z SalesTube będzie obsługiwała markę w modelu one social. Agencje należące do Group One odpowiadają za strategię komunikacji, budowanie efektywnych platform komunikacji i wizerunku sieci perfumerii w mediach społecznościowych oraz za działania paid social.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46884 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

27 lutego 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
27.02.2019

Uroda w wyszukiwarce Google i na YouTube

Jak wynika z analizy trendów Google, zapytania z kategorii beauty zyskują 5% rok do roku w wyszukiwarce i 10% na YouTube. Ścieżka zakupowa konsumentów coraz częściej zaczyna się od smartfona, na którym w każdej chwili mogą oni wyszukać interesujące ich artykuły lub materiały wideo. 87% mobilnych użytkowników sięga po telefon od razu, kiedy pojawi się u nich potrzeba wyszukania informacji lub zakupu konkretnego produktu lub usługi.