„SEO na mieście” – kampania promująca potencjał wyszukiwania lokalnego
  • 0
  • 5
20.09.2022

„SEO na mieście” – kampania promująca potencjał wyszukiwania lokalnego

46% zapytań trafiających do Google to wyszukiwania lokalne. Agencja SEO Top Online przeprowadziła kampanię, której celem było pokazanie potencjału SEO lokalnego. Do projektu wybrano 14 fraz oraz miejsca, które im odpowiadały.

W ramach kampanii sfotografowano wrocławskie biznesy z różnych branż. Na liście znalazły się m.in. lokale gastronomiczne, barber, strzelnica czy browar. Każde zdjęcie na pierwszym planie ma „SEO potykacz” z frazą kluczową i liczbą miesięcznych wyszukiwań. W tle widać opisywane miejsce.

Galeria jest dopełnieniem artykułu opisującego każdą z firm oraz przedstawiającego możliwości lokalnego pozycjonowania. Elementem kampanii jest również bezpłatny planer słów kluczowych.

Działania mają uświadamiać lokalnym firmom potencjalne zasięgi i korzyści z pozycjonowania lokalnego.

  • 5
Kampania promująca potencjał wyszukiwania lokalnego

Kampania promująca potencjał wyszukiwania lokalnego

Kampania promująca potencjał wyszukiwania lokalnego

Kampania promująca potencjał wyszukiwania lokalnego

Kampania promująca potencjał wyszukiwania lokalnego

Kampania promująca potencjał wyszukiwania lokalnego

20 września 2022

19 września 2022