Sempai prezentuje casebook „Sukces dzięki reklamom” - Marketing przy Kawie
Sempai prezentuje casebook „Sukces dzięki reklamom. Historie osiągania celów w e-commerce. 20 case studies w odpowiedzi na najważniejsze wyzwania sklepów internetowych”
  • 0
  • 1
10.10.2025

Sempai prezentuje casebook „Sukces dzięki reklamom. Historie osiągania celów w e-commerce. 20 case studies w odpowiedzi na najważniejsze wyzwania sklepów internetowych”

9 października miała miejsce premiera casebooka agencji Sempai. Publikacja pokazuje realne efekty kampanii Google Ads, Social Ads i Microsoft Ads.

Casebook Sempai to krótkie i przejrzyste case studies, w których zaprezentowane zostały efekty współpracy z największymi firmami i markami. Znalazły się w niej m.in.:

  • wybrane historie sukcesu klientów,
  • przykłady efektywnej współpracy w kampaniach PPC.

W casebooku znalazły się przykłady współpracy z markami reprezentującymi różne branże e-commerce – od mody i zdrowia po motoryzację czy zabawki. Publikacja prezentuje historie sukcesu takich firm, jak:

  • Sensu,
  • Prezent Marzeń,
  • JackMotors,
  • Bytom,
  • Greenbike,
  • Em Meble,
  • Gerlinde,
  • Naturalnie Zdrowe,
  • Hello Toys,
  • E-commerce Berlin,
  • Marko,
  • Basilur,
  • Bodyland,
  • Kiddy Moon.

To spektrum case studies pokazuje, że kampanie PPC można tworzyć zarówno dla rozpoznawalnych marek, jak i dla dynamicznie rozwijających się e-commerce’ów w różnych segmentach rynku. Wszystkie teksty przygotowali i opracowali specjaliści i eksperci Sempai.

Casebook można pobrać za pozostawieniem danych ze strony sempai.pl/casebook-ppc.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym raportu.

Casebook Sempai

Casebook Sempai

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

9 października 2025

8 października 2025