- 0
- 1
Sempai prezentuje casebook „Sukces dzięki reklamom. Historie osiągania celów w e-commerce. 20 case studies w odpowiedzi na najważniejsze wyzwania sklepów internetowych”
9 października miała miejsce premiera casebooka agencji Sempai. Publikacja pokazuje realne efekty kampanii Google Ads, Social Ads i Microsoft Ads.
Casebook Sempai to krótkie i przejrzyste case studies, w których zaprezentowane zostały efekty współpracy z największymi firmami i markami. Znalazły się w niej m.in.:
- wybrane historie sukcesu klientów,
- przykłady efektywnej współpracy w kampaniach PPC.
W casebooku znalazły się przykłady współpracy z markami reprezentującymi różne branże e-commerce – od mody i zdrowia po motoryzację czy zabawki. Publikacja prezentuje historie sukcesu takich firm, jak:
- Sensu,
- Prezent Marzeń,
- JackMotors,
- Bytom,
- Greenbike,
- Em Meble,
- Gerlinde,
- Naturalnie Zdrowe,
- Hello Toys,
- E-commerce Berlin,
- Marko,
- Basilur,
- Bodyland,
- Kiddy Moon.
To spektrum case studies pokazuje, że kampanie PPC można tworzyć zarówno dla rozpoznawalnych marek, jak i dla dynamicznie rozwijających się e-commerce’ów w różnych segmentach rynku. Wszystkie teksty przygotowali i opracowali specjaliści i eksperci Sempai.
Casebook można pobrać za pozostawieniem danych ze strony sempai.pl/casebook-ppc.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym raportu.

Casebook Sempai
