Semilac i DeeZee łączą siły we wspólnej kampanii skierowanej do kobiet
  • 0
  • 1
3.08.2018

Semilac i DeeZee łączą siły we wspólnej kampanii skierowanej do kobiet

Sklep internetowy z damskim obuwiem DeeZee.pl i producent lakierów hybrydowych Semilac nawiązują współpracę. Stworzą zintegrowaną kampanię internetową skierowaną do kobiet. Cross-promocja ma pozwolić na umocnienie pozycji brandów i poszerzenie grupy docelowej.

Wizje DeeZee i Semilac spotkały się we wspólnym punkcie: chcemy pokazać kobietom, jak wiele mogą osiągnąć i jak olbrzymia tkwi w nich siła. Wychodząc z tego założenia, zbudowaliśmy wspólną komunikację, która idealnie łączy najsilniejsze strony obu marek, stanowiąc nową wartość dla wspólnego grona klientek – mówi Małgorzata Żak, public relations specialist DeeZee.

Obie firmy mają spójną wizję opartą na sile kobiet i idei women’s empowerment. Współpraca polega na wzajemnym partnerstwie, wsparciu w poszczególnych akcjach marketingowych i dzieleniu się know-how.

Kooperacja marek obejmuje wspólne treści na Facebooku i Instagramie. DeeZee promuje swoje produkty wraz z lakierami hybrydowymi Semilac, podkreślając istotę pedicure przy zakupie odpowiednich butów.

Marka lakierów z kolei repostuje zdjęcia i promuje produkty partnera w swoich kanałach social media. Dodatkowo na stronie sklepu Semilac można wybrać landing page poświęcony tematyce pedicure. W zakładce stylizacje klienci znajdą natomiast przykłady zestawów z wykorzystaniem butów DeeZee.

Partnerzy planują wspólne konkursy w social media, e-mailingi, samplingi i zintegrowaną współpracę z influencerkami. Nie wykluczają także wspólnych projektów w obszarze offline.

Dotychczas DeeZee była gościem specjalnym urodzinowego pokazu marki Semilac w Warszawie, gdzie miała swoją własną strefę oraz sponsorowała nagrody dla laureatek konkursów. W pierwszej połowie sierpnia sklep internetowy będzie gospodarzem eventu odnoszącego się do siły kobiet. Marki zaprezentują projekt, który jest owocem wielomiesięcznej współpracy.

  • 1

3 sierpnia 2018

2 sierpnia 2018