„Sekret” nie zawsze słodki – kampania przeciwko przemocy seksualnej (wideo)
AdvertisementAdvertisement
  • 2
  • 1
17.04.2015

„Sekret” nie zawsze słodki – kampania przeciwko przemocy seksualnej (wideo)

Kampania Fundacji Dzieci Niczyje rozpoczęła się 10 kwietnia niestandardowym wydarzeniem w warszawskiej Kinotece. Widzowie zostali poczęstowani cukierkami, a w trakcie bloku reklamowego wyemitowano spot nawiązujący do innej roli słodkiego poczęstunku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

45291 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Dorosły

4 lata temu

To najzwyklejsza psychomanipulacja

Tym razem dorosłymi. Też powinna być karalna.

Rozwiń komentarze

17 kwietnia 2015