„See what’s possible” – kampania marki Neutrogena (wideo)
  • 2
  • 1
16.06.2016

„See what’s possible” – kampania marki Neutrogena (wideo)

Marka kosmetyków Neutrogena zachęca kobiety, by spróbowały odpowiedzieć sobie na pytanie, czym dla nich jest piękno. W rozpoczętej kampanii reklamowej proponuje, by nie sprowadzać piękna jedynie do atrakcyjnego wyglądu, lecz spojrzeć na nie przez pryzmat wiary w siebie, siły, odwagi i determinacji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 czerwca 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.06.2016

Milenialsi zdecydują, czy producenci dóbr luksusowych będą osiągać dalsze wzrosty sprzedaży – analiza Deloitte

W minionym roku obrotowym (zakończonym najpóźniej 30 czerwca 2015 r.) wyniki sprzedaży stu największych firm z sektora dóbr luksusowych wyniosły 222 mld dol. wobec 214,2 mld dol. rok wcześniej. Raport Deloitte „Global Powers of Luxury Goods 2016. Disciplined innovation” pokazuje, że uwaga firm z tego sektora powinna zwrócić się ku milenialsom i turystom zagranicznym, którzy wkrótce mogą stanowić główne grupy ich klientów.