Seat Polska wybrał pierwszą agencję PR
  • 0
  • 1
10.02.2016

Seat Polska wybrał pierwszą agencję PR

Rozstrzygnięto przetarg na kompleksową realizację działań z zakresu public relations dla marki Seat Polska. Do końcowego etapu zaproszono dwie agencje. Zwyciężyła poznańska Q&A Communications.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 lutego 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.02.2016

Jakie szkody może wyrządzić źle zaplanowana komunikacja z klientami?

Zalew niechcianych wiadomości to droga do zniechęcenia, a nawet utraty lojalnych klientów. Badanie przeprowadzone na zlecenie Ricoh przez Coleman Parkes Research pokazuje, że 18% klientów pod wpływem zbyt uporczywej komunikacji postanowiło zmienić dostawcę usług, 69% zrezygnowało z otrzymywania jakichkolwiek wiadomości od tego nadawcy, a jeden na dziesięciu złożył skargę do odpowiedniego organu.

9 lutego 2016

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
9.02.2016

PSMM zmierzył medialną siłę szczypiornistów

Mistrzostwa Europy w Piłce Ręcznej Polska 2016 były rekordowe, bo przyciągnęły na trybuny ponad 400 tys. kibiców. Sportowe emocje udzieliły się także mediom. W okresie od 13 stycznia do 2 lutego ukazało się niemal 85 tys. informacji o EHF Euro 2016. Codziennie na temat imprezy pojawiały się 4 tys. materiałów – wynika z analizy firmy Press Service Monitoring Mediów. Wartość ekwiwalentu reklamowego to ponad 100 mln zł.