Screen Network podpisał umowę z firmą Kantar
  • 0
  • 1
7.10.2019

Screen Network podpisał umowę z firmą Kantar

Firma DOOH Screen Network podpisała umowę z Kantarem. Będzie przekazywać informacje dotyczące prowadzonych przez siebie kampanii reklamowych.

Kantar zawsze stara się nadążać za zmieniającym się rynkiem reklamowym. Ponieważ w ostatnich latach DOOH stało się istotnym elementem media-mixu, nie może go zabraknąć w naszym monitoringu. Współpraca ze Screen Network, liderem segmentu DOOH, pozwoli nam jeszcze dokładniej mierzyć wartości wydatków reklamowych w Polsce. Umożliwi dostarczanie sprawdzonych danych do naszych klientów – mówi Marcin Gerc, dyrektor zarządzający Kantar Media.

Wydatki reklamowe w kategorii digital out-of-home systematycznie rok do roku rosną. Plasują to medium jako drugie pod względem tempa rozwoju, po Internecie.

  • 1

Screen Network będzie raportować dane o prowadzonych kampaniach reklamowych

7 października 2019