0 1 23.09.2008Schulz zdobył budżet Vectryfirmy TweetAgencja reklamowa Schulz wygrała przetarg na realizację kampanii dla operatora telekomunikacyjnego Vectra.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54825 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 23.09.2008Nowa kampania radiowa Beko"Wysmaruję Ci plecy czekoladą, oblej mnie olejem, rozgniotę pomidory na Twoich udach, wybiczuj mnie tym makaronem!" – od tych właśnie słów zaczyna się spot nowej kampanii radiowej Beko.
0 1 0 0 0 22.09.2008Mad Men w Fox Life – kampania reklamowaKampania promująca najnowszy serial z życia branży reklamowej „Mad Men” realizowana jest m.in. w kinach Cinema City, warszawskim metrze na nośnikach infoscreen, w Internecie, w stacjach radiowych oraz poprzez antenę własną Fox Life. Wspierana jest także działaniami PR oraz aktywnościami promocyjnymi skierowanymi do branży reklamowej.
0 1 0 0 0 22.09.2008Od informacji po felieton i wywiad - trening techniki pisania dla redaktorów biuletynów firmowychRóżnorodność używanych form i gatunków dziennikarskich jest jednym z kluczowych czynników decydujących o atrakcyjności biuletynu firmowego. Dobrze i ciekawie zredagowane wydawnictwo tego typu powinno zawierać nie tylko teksty informacyjne, ale i komentarze, felietony, recenzje czy wywiady. IV Ogólnopolskie Forum Redaktorów Biuletynów Firmowych Tuba 2008, organizowane przez Sarto Public Relations, będzie okazją do ćwiczenia i doskonalenia umiejętności redagowania atrakcyjnych tekstów dziennikarskich, tekstów okolicznościowych, czy tzw. „wstępniaków”. Dwudniowe warsztaty odbędą się 28-29 października br. w Zakopanem w hotelu Nosalowy Dwór.
0 1 0 0 0 22.09.2008Ciszewski Marketing Sportowy dla Amatorskiego Tenisa PolskiegoAgencja Ciszewski Marketing Sportowy zawarła umowę o współpracy ze spółką Amatorski Tenis Polski (ATP). Dotyczy ona kompleksowych działań marketingowych i kreowania wizerunku ATP. W zakres współpracy agencji wchodzi m.in. promowanie usług i produktów Amatorskiego Tenisa Polskiego oraz bieżących działań prowadzonych przez tę spółkę.