Schulz przygotował kampanię wyprzedażową Mitsubishi
  • 0
  • 1
15.01.2008

Schulz przygotował kampanię wyprzedażową Mitsubishi

Agencja Schulz zrealizowała kampanię promującą wielką akcję wyprzedażową
w salonach Mitsubishi. Działania prowadzone są w całej Polsce i obejmują modele samochodów z rocznika 2007.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50662 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

15 stycznia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.01.2008

Gdzie się podziała nasza hojność?

W 2007 roku 28,5%, dorosłych Polaków przekazało pieniądze lub dary rzeczowe na rzecz organizacji pozarządowych, ruchów społecznych lub religijnych. Oznacza to spadek (o 3 punkty procentowe) w stosunku do 2006 roku, kiedy finansowe lub rzeczowe wsparcie dla organizacji i ruchów społecznych zadeklarowało 31,5% Polaków. Jeszcze wyraźniej spadek ten widać, jeśli dane z 2007 roku porównamy z wynikami badania z roku 2005 – wtedy to 41,8% dorosłych Polaków przekazało datki na rzecz organizacji pozarządowych.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.01.2008

Sukces kampanii społecznej "Klub Pancernika Klika w Fotelikach"

Po trzech latach realizacji kampanii „Klub Pancernika Klika w Fotelikach” odsetek dzieci prawidłowo przewożonych wzrósł o ponad 30%. W 2007 roku aż 83% dzieci do 12 roku życia jest prawidłowo przewożonych w urządzeniach je zabezpieczających podczas podróży samochodem, podczas gdy w roku 2005, odsetek ten wynosił zaledwie 52%. Można zatem przyjąć, że działania podjęte w ramach kampanii mają istotny wpływa na zmianę tej postawy.

14 stycznia 2008