1 1 4.12.2009Schulz dla Tetley Earl Grey Intensivekampanie reklamowe TweetAgencja Schulz jest autorem kreacji nowego spotu reklamowego Tetley Earl Grey Intensive.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54827 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 5 0 0 0 4.12.2009eBay bada, co najbardziej lubimy w świętachTNS OBOP na zlecenie eBay przeprowadził badania dotyczące postrzegania świąt Bożego Narodzenia. Polacy odpowiedzieli, co lubią, a czego nie lubią w tych świętach, co chcieliby dostać, a także ile wydają na prezenty.
0 1 0 0 0 4.12.2009IBM Systems Truck Roadshow - technologia IBM na osiemnastu kołachTrwa roadshow IBM System Truck prezentujące najnowsze technologie informatyczne - 4 grudnia mobilna serwerownia zawita na Politechnikę Łódzką.
0 1 0 0 0 4.12.2009UOKiK: Czy wiesz – co jesz?Pogorszyły się wyniki jakości mleka i mięsa oraz ich przetworów, a także miodu. Lepiej, niż w ubiegłym roku wypadła jakość ryb i przetworów rybnych – tak wskazują kontrole Inspekcji Handlowej przeprowadzone na zlecenie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w 2009 roku.
0 1 0 0 0 4.12.2009Co drugi Polak przynajmniej raz w tygodniu płaci za zakupy kartą debetowąPierwszą kartę płatniczą wydano w Polsce w roku 1990. Wcześniej posiadali je tylko cudzoziemcy. Według danych NBP, dziś w portfelach Polacy mają już około 32 milionów „plastików”. Właśnie zbadano do czego i jak używamy ich najczęściej.