0 1 10.06.2008Schulz dla Mitsubishikampanie reklamowe TweetRuszyła kampania promująca wprowadzenie nowego cennika w salonach marki Mitsubishi.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54719 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 10.06.2008Agencja GonnaBe autorem kampanii prasowej szampana PiccoloTrwa kampania prasowa szampana dla dzieci Piccolo. Reklamę prasową produktu, przygotowaną przez Agencję GonnaBe odnaleźć można w wybranych tytułach prasy kobiecej, min.: Pani Domu, Naj, Przyjaciółce i Tele Tygodniu.
0 1 0 0 0 10.06.2008Korupcja jako temat medialny11 czerwca w biurze Instytutu Kościuszki w Second Life odbędzie się debata z udziałem medioznawcy Agnieszki Hess. Tematem będzie korupcja jako temat medialny. Debata jest kontynuacją projektu „Małopolska bez korupcji".
0 1 0 0 0 9.06.2008Kredyt Bank i Warta - w trosce o bezpieczeństwo najmłodszychKredyt Bank i TUiR Warta realizują program społeczno-edukacyjny pt. „Podróże na medal”, który ma na celu promowanie wśród najmłodszych i ich rodziców zasad bezpiecznego podróżowania.
0 1 0 0 0 9.06.2008Kampania Change Communications dla MTVAgencja Change Communications przygotowała kampanię promującą debiut nowego programu emitowanego` na antenie MTV - „Cribs”.