0 1 13.05.2009Scholz & Friends Warszawa dla Mercedes-Benz Polskakampanie reklamowe TweetAgencja Scholz & Friends Warszawa przygotowała kampanię nowego Mercedesa Klasy GLK.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54719 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 13.05.2009"Mania Odkrywania" wydawnictwa BezdrożaWydawnictwo Bezdroża wystartowało z kampanią wizerunkową „Mania Odkrywania”. Kampania ma na celu wzmocnienie i odświeżenie wizerunku marki oraz promocję przewodników znajdujących się w ofercie wydawnictwa.
0 1 0 0 0 13.05.2009Cohn&Wolfe dla SfinksaAgencja Public Relations Cohn&Wolfe rozpoczęła współpracę ze Sfinks Polska SA – spółką zarządzającą restauracjami Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK.
0 1 0 0 0 13.05.2009Konferencja VideoADcampStudenckie Koło Naukowe Informatyki zaprasza na konferencję o reklamie wideo w Internecie – VideoADcamp.
0 1 0 0 0 13.05.2009Coca-Cola Light w limitowanej edycji na latoOd połowy maja, przez całe lato dostępna będzie w sprzedaży w Polsce limitowana edycja puszek i butelek Coca-Coli Light ozdobionych kobiecymi i modnymi wzorami, inspirowanymi pięcioma zmysłami: wzrokiem, słuchem, smakiem, węchem oraz dotykiem.