- 0
- 1
Scena Jutra – konferencja już pod koniec marca
29 i 30 marca odbędzie się w Warszawie konferencja Scena Jutra. Podczas wydarzenia będzie można dowiedzieć się, jak za pomocą najnowocześniejszych narzędzi wzmocnić przekaz i emocje zawarte w projektach.
Prelegenci poprowadzą prezentacje, podczas których opowiedzą o tym, jak wyglądają i jak mogą wyglądać współczesne sceny teatralne, operowe, eventowe oraz estrady. Przestrzeń konferencji Scena Jutra podzielona zostanie na dwie sceny:
- Inspiracje
- Dyskusje
Odbędą się również panele dyskusyjne
Spośród nich warto szczególnie przywołać jeden: „Brand Experience – scena jutra na usłudze marki”. Wezmą w nim udział:
- Maciej Amanowicz, reżyser
- Aleksandra Szol, director w Modivo
- Joanna Ogórek, head of marketing w Porsche Inter Auto
- Dariusz Sobczak, managing partner w Nanovo
- Moderator: Wojciech Herra, mówca, psycholog, twórca Herra OnAir
- ochrony własności intelektualnej w internecie;
- projektowania ludzkich doświadczeń.
Wydarzenie będzie rejestrowane na żywo. Nagrania będą dostępne do odtworzenia dla wszystkich posiadaczy biletów również po wydarzeniu.
Scena Jutra to również wystawa sprzętu – technologii przyszłości i projektów edukacyjnych
Prelekcje dotyczyć będą technologii, innowacji, ekologii, bezpieczeństwa i edukacji. Także nowych trendów, jakie dziś pojawiają się w sztuce, technice i rozrywce. Omówione zostaną zagadnienia związane z technologią, kreacją oraz organizacją wydarzeń artystycznych. Nie zabraknie zagadnień wpływających na biznes, jak choćby tworzenia immersyjnych doświadczeń dla marek.
Wydarzeniu towarzyszy konkurs. Nagrody otrzymają innowatorzy i praktycy, którzy tworzą współczesną scenę i wyznaczają trendy. Po raz pierwszy zostaną uhonorowani statuetkami Kreatorów Sceny Jutra, które zostaną wręczone podczas wieczornej gali 29 marca w Teatrze Capitol w Warszawie.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.
- 1