Save Classic Blue – kampania WWF Hungary nawiązująca do koloru roku 2020 Pantone
  • 0
  • 1
18.12.2019

Save Classic Blue – kampania WWF Hungary nawiązująca do koloru roku 2020 Pantone

Na początku grudnia firma Pantone ogłosiła, że klasyczny niebieski będzie kolorem nadchodzącego roku. Węgierski oddział WWF rozpoczął przy tej okazji kampanię „Save Classic Blue”, w której zwraca uwagę na zanieczyszczenie powietrza.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47619 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

18 grudnia 2019

17 grudnia 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.12.2019

Introwertycy wolą rozmawiać z chatbotami, a część z nas omyłkowo bierze je za ludzi. Badanie agencji Symetria

Z chatbotów najczęściej korzystamy podczas zakupów online i przy zgłaszaniu reklamacji – wynika z badania zrealizowanego przez Symetrię UX. Świadomość istnienia tej klasy wirtualnych asystentów jest w społeczeństwie stosunkowo niska. Ze słowem „chatbot” spotkało się 34 proc. respondentów, z których 53 proc. weszło w jakąkolwiek interakcję z takim oprogramowaniem.