Saucony i Creative motywują do uprawiania sportu w projekcie „Music for active people”
  • 0
  • 3
12.09.2019

Saucony i Creative motywują do uprawiania sportu w projekcie „Music for active people”

Marka Saucony rozpoczęła współpracę z firmą Creative w ramach projektu „Music for active people”. Kooperacja amerykańskiego brandu produkującego buty do biegania oraz producenta sprzętu elektronicznego, w tym słuchawek sportowych ma na celu zmotywowanie i inspirowanie do regularnego podejmowania wysiłku fizycznego.

Obie marki są zakorzenione w bieganiu oraz triathlonie. Ambasadorką Creative jest polska triathlonistka, Ewa Komander. Marka obuwia natomiast od samego początku istnienia wspiera czołowych sportowców uczestniczących m.in. w imprezach rangi mistrzostw świata czy igrzyskach olimpijskich.

Marki wspólnie przygotowały 45-minutowy utwór, który ma porwać do treningu. Piosenkę można odsłuchać w serwisie Soundcloud.

Postanowiliśmy wspólnie z firmą Creative stworzyć projekt, który da sportowcom dodatkowy zastrzyk energii i motywację. Wykorzystaliśmy talent jednego z uznanych producentów, DJ-a Zeina. Wspólnie stworzyliśmy utwór muzyczny pasujący zarówno do treningu biegowego, jak i siłowego – mówi Piotr Dziewulski, brand manager Saucony Polska.

Kompozycja jest wyważona i pozwala dopełnić zaplanowane wcześniej etapy wybiegania. Nie jest to kawałek, który ma porywać do męczącego sprintu. Wpisuje się w trening wytrzymałościowy na dystansie do 10 km. Marki koncentrują działania promocyjne w obszarze Internetu. Współpracują też z wybranymi influencerami i członkami drużyny sportowej Saucony Freedom Team.

  • 3

Buty, słuchawki i muzyka do biegania

12 września 2019