Sare chce przejąć Sales Intelligence
  • 0
  • 0
16.04.2018

Sare chce przejąć Sales Intelligence

Technologiczna spółka Sare specjalizująca się w automatycznych procesach wsparcia sprzedaży on- i offline poinformowała o podpisaniu wiążącego dokumentu określającego proponowane warunki inwestycji term sheet ze spółką HubStyle. Działania dotyczą nabycia 100% kapitału spółki Sales Intelligence.

Przejęcie Sales Intelligence przez Sare stanowiłoby realizację założonego w strategii spółki celu akwizycji oraz wzrostu EBITDA.

Główną działalnością spółki Sales Intelligence jest dostarczanie sklepom internetowym klientów w modelu performance marketingu. Z jej usług korzysta około 3 tys. sklepów internetowych. Są wśród nich m.in. Zalando, RTV Euro AGD, MediaMarkt oraz eObuwie.pl.

Podstawową wartością, którą Sales Intelligence tworzy dla sklepu internetowego, jest dostęp do dużej liczby potencjalnych klientów z różnych miejsc w Internecie. Spółka jest właścicielem porównywarki cenowej Nokaut.pl, która stanowi platformę wymiany informacji pomiędzy klientami końcowymi i segmentem e-commerce. Ma stanowić komplementarny zakres usług dla Grupy Sare.

Spółka Sales Intelligence posiada wysoki poziom technologiczny swoich rozwiązań, które są zbieżne z rozwiązaniami rozwijanymi w Grupie Sare i mogą być wykorzystane w naszej działalności. To także realizacja naszej strategii zakładającej rozwój grupy kapitałowej poprzez przejęcia i akwizycje, zwiększanie potencjału sprzedażowego i zakresu usług oraz rozwój technologii integrującej usługi i produkty Grupy Sare – powiedział Dariusz Piekarski, prezes zarządu Sare.

W ubiegłym roku spółka Sare przejęła 83,35% udziałów MarketNews24 – spółki specjalizującej się w tworzeniu i dystrybucji treści oraz treści wideo. 2018 r. Grupa rozpoczęła z nowym branżowym akcjonariuszem – Polinvest należącym do funduszu inwestycyjnego 21 Concordia. W lutym 2018 r. Polinvest nabył 65,45% udziałów spółki, stając się jej większościowym akcjonariuszem.

16 kwietnia 2018