SAR współpracuje z Hewitt Associates przy Badaniu Najlepsi Pracodawcy 2008
  • 0
  • 1
5.12.2007

SAR współpracuje z Hewitt Associates przy Badaniu Najlepsi Pracodawcy 2008

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych (SAR) oraz Hewitt Associates, firma doradztwa strategicznego, współpracują przy kolejnej edycji Badania Najlepsi Pracodawcy w Polsce (BNP). W ramach współpracy SAR zaprasza swoich członków do wzięcia udziału w Badaniu. Organizator BNP – Hewitt Associates – po zakończeniu badania udostępni SAR specjalny raport, który pozwoli zmierzyć poziom zaangażowania pracowników branży reklamowej oraz jakość praktyk zarządzania ludźmi w porównaniu do bieżącej sytuacji na rynku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54793 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 grudnia 2007

4 grudnia 2007